čtvrtek 9. února 2012

Mlékovka s hyacintem

Ráda dávám předmětům jiný účel. Dnes jsem zkusila využít kravičku na mléko jako květináč na bílý hyacint, který se teprve chystá ke květu. 




8 komentářů:

  1. Jani, kravičku jsi krásně využila a koukám, že už taky přivoláváš jaro:-). Pa pa Peťa z Pucíkova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano,
      tak pod tuhle větu bych se mohla podepsat, hyacintu to moc sluší nebo obráceně? Ten polštář je nádherný! Spoustu inspirace při zůtulňování domova a času na tvoření, zdraví Šárka.

      Vymazat
  2. Ale, ale, co to vidím, u nás co kravička, to mlíčko a u vás, pokvetou :o) Super nápad, krásný polštář!
    Hezký večer, Jani!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Máš skvělé nápady, nenapadlo by mne použít mlékovku jako květináček a přitom to tak pěkně vypadá! :-) Jakoupak bude mít asi hyacint barvičku, tipuji.... bílou! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý nápad s tou mlékovkou a moc se mi také líbí ten polštářek"dopis"!Michaela

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jani. Konečně jsem se dostala k tomu, abych navštívila Tvoje nové stránky. Já nejsem sice fanda blogspot.com, ale na Tvé stránky vždycky ráda zajdu pro inspiraci i když nezanechám komentář, věz, že tady budu aspoň jednou za týden. Přeji Ti krásné jaro.(Vadí mi tady u psaní komentářů pokaždé vypisování adresy atd.) Proto tady moje komentáře tak často nenajdeš.

    OdpovědětVymazat
  6. Nemůžu si pomoct, ale ta porcelánová kráva je šílený kýč. Nemyslím to zle, ale zkuste se na svůj výtvor podívat trochu kritickým okem. Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však každý máme jiný vkus, já proti kýčům (v přiměřeném množství) nic nemám :)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...